www.tm-gmdo.gr

  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Η Αυθεντική Τεχνική του ΥΔ

Η τεχνική του Υπερβατικού Διαλογισμού επιτρέπει στο νου να κατασταλάξει προς τα μέσα, πέρα από τη σκέψη, για να βιώσει την πηγή της σκέψης, το πλέον σιωπηλό και ειρηνικό επίπεδο της συνειδητότητας - τον εσώτερο μας Εαυτό.

Το "Σχολείο Μαχαρίσι" κατατάσσεται ανάμεσα στα 2,5% κορυφαία σχολεία όλου του Ηνωμένου Βασιλείου

Το σχολείο του Μαχαρίσι στο Lancashire της Αγγλίας τιμήθηκε από τον Διευθυντή Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου με την νομική υπόσταση των "Free Schools" (Ελεύθερα η Κρατικά Σχολεία), μαζί με άλλα 23 νέα συντηρούμενα από το κράτος της Αγγλίας σχολεία πρώτης και δεύτερης βαθμίδος καθώς και κάθε ηλικία


Τα νέα Δωρεάν Σχολεία, που χρηματοδοτούνται από την κυβέρνηση, έχουν μεγαλύτερη ελευθερία από τα σχολεία που διοικούνται από τις τοπικές αρχές . Διοικούνται από δασκάλους - όχι τοπικά συμβούλια - και έχουν ελευθερία πάνω σε συνιστώσες κλειδιά όπως είναι η χρονική διάρκεια της σχολικής ημέρας, το περιεχόμενο της διδακτέας ύλης, και το πώς θα ξοδευτούν τα χρήματα.

Η απαίτηση των γονέων για ένα μοναδικό, νέο τύπο παιδείας για μαθητές και οικογένειες ενέπνευσε το λανσάρισμα των Free Schools.

Η Διεύθυνση Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου ανέφερε ότι "κατά τα τελευταία δέκα χρόνια έχει διευρυνθεί το χάσμα ανάμεσα στα επιτεύγματα των πλουσίων και των φτωχών και έχει διπλασιαστεί το χάσμα των επιδόσεων ανάμεσα στα ιδιωτικά και στα κυβερνητικά σχολεία." Τα Free Schools είναι μέρος της στρατηγικής της κυβέρνησης για να περιορίσει το χάσμα των επιδόσεων.


Σύμφωνα με τον Γραμματέα Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου, "Το πιο σημαντικό πράγμα για κάθε γονέα είναι να μπορεί να στείλει το παιδί του σε ένα καλό τοπικό σχολείο με υψηλά επίπεδα και ισχυρή πειθαρχεία. Αυτός είναι ο λόγος που ανοίγουμε τα Free Schools σε όλη τη χώρα."

"Τόσα πολλά παιδιά," είπε ο κ. Gove, "αποτυγχάνουν εξαιτίας θεμελιωδών λαθών του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Ελευθερώνοντας τους δασκάλους και εμπιστευόμενοι τις τοπικές κοινωνίες στο να αποφασίσουν τι είναι καλύτερο, οι μεταρρυθμίσεις μας θα βοηθήσουν στην άνοδο των επιπέδων τόσο των μαθητών όσο και των σχολείων."

Παρόλο που το Σχολείο Μαχαρίσι δεν έχει επιλεκτική πολιτική ακαδημαϊκής εισόδου, έχει αξιολογηθεί ως "Εξαίρετο" - με την ανώτατη κατηγορία που χρησιμοποιείται από το "Ofsted" (the Office for Standards in Education - Γραφείο Αξιολόγησης Επιπέδων στην Παιδεία για την Προσφορά και τις Δεξιότητες των Παιδιών), ένας ανεξάρτητος οργανισμός  που δίνει αναφορά απευθείας στο Κοινοβούλιο.

Όπως αναφέρει ο Ofsted: "H προσήλωση του Σχολείου στα άτομα, η χρήση του διαλογισμού καθώς και η επιδείωξη της ισορροπίας υποστηρίζουν ό,τι αυτό κάνει. Οι μαθητές είναι ήρεμοι, με αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό τους, ευγενικοί και διακριτικοί . Είναι διψασμένοι για γνώση και δεξιότητες και χαίρονται τη μάθηση."

Επί πλέον, τα αποτελέσματα των εξετάσεων του GCSE (Γενικού Απολυτηρίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) κατατάσσουν το σχολείο όχι μόνο ανάμεσα στα κορυφαία στο Lancashire, αλλά και στο 2,5% των κορυφαίων σχολείων σε εθνικό επίπεδο. Αυτά τα αποτελέσματα έρχονται σταθερά από τότε που άνοιξε το Σχολείο πριν 25 χρόνια.

Σύμφωνα με τον Υπουργό Σχολείων Λόρδο Hill, "Το Σχολείο Μαχαρίσι έχει επιτύχει εδώ και καιρό εξαιρετικές επιδόσεις για τους μαθητές του και υπήρξε ευρηματικό στον τρόπο προσέγγισης της ανύψωσης των επιπέδων. Χαίρομαι πολύ με το γεγονός ότι η εκπαίδευση που παρέχεται από αυτό το σχολείο θα είναι τώρα διαθέσιμη δωρεάν στους νέους ανθρώπους της περιοχής. Εύχομαι στο σχολείο κάθε επιτυχία."

Ο επικεφαλής δάσκαλος του Σχολείου Μαχαρίσι, Δρ. Derek Cassells, σχολίασε ότι οι εξαιρετικές επιδόσεις του Σχολείου οφείλονται πρωταρχικά στην εφαρμογή 'Παιδείας που Βασίζεται στη Συνειδητότητα," που ενσωματώνει το πρόγραμμα του Υπερβατικού Διαλογισμού για να επιτύχει ισορροπία στη φυσιολογία των μαθητών και συμπληρώνει την παραδοσιακή, ευρεία και ισορροπημένη διδακτέα ύλη του Σχολείου.

Ο Δρ. Cassells εξηγεί ότι "Η Παιδεία που Βασίζεται στη Συνειδητότητα αναπτύσσει άμεσα τη δεκτικότητα, την ευφυΐα, τη δημιουργικότητα, τη νευροφυσιολογική ολοκλήρωση και την καλύτερη υγεία σε όλους τους μαθητές, άσχετα με το υπόβαθρο που έχουν, την πίστη, τις τάσεις, το φύλο ή τις ικανότητες. Αυτό οφείλεται στην ποιότητα της επίγνωσης των μαθητών πράγμα θεμελιώδες για το επιτυχημένο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

"Παρομοίως, όλοι οι καθηγητές στο Σχολείο ωφελούνται πάρα πολύ από την πρωινή και απογευματινή άσκηση της τεχνικής του Υπερβατικού Διαλογισμού που τους δίνει τη χαλάρωση και εγρήγορση για να διοικούν αποτελεσματικά κάθε τάξη. Αυτά  τα οφέλη, για τους μαθητές και δασκάλους, είναι που εμπνέουν τα σχολεία σε όλον τον κόσμο να εισάγουν Παιδεία που Βασίζεται στη Συνειδητότητα." είπε ο Δρ. Cassells.

Ο απόφοιτος του Σχολείου Μαχαρίσι, κ. Ben Cross, ο οποίος κάνει τώρα τη Διδακτορική του εργασία στο Πανεπιστήμιο Cambridge, σχολίασε, "Παρακολούθησα το Σχολείο Μαχαρίσι σε όλη μου τη σχολική ηλικία και δεν θα άλλαζα ούτε μια ημέρα από αυτήν."

Μέχρι σήμερα σχολεία και πανεπιστήμια σε 50 χώρες, με  εκατοντάδες χιλιάδες σπουδαστές συνολικά, έχουν αρχίσει να συμπεριλαμβάνουν την πρακτική του Υπερβατικού Διαλογισμού ως μέρος της διδακτέας ύλης. Το Σχολείο Μαχαρίσι και το Maharishi University of Management στο Fairfield, Iowa, θεωρούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες πρωτοπόρα στην Παιδεία που Βασίζεται στη Συνειδητότητα.

Σχετικές Ιστοσελίδες:

http://www.maharishischool.com

www.maharishischooliowa.org

www.miu.edu

http://www.davidlynchfoundation.org/schools.html

Για την περιγραφή του προγράμματος των Free School από την Αγγλική Διεύθυνση Παιδείας δείτε:
http://www.education.gov.uk/freeschools/b0066077/free-school-proposals